Nowych funkcji w wizytówce Google Moja Firma ciąg dalszy. Po dobrze przyjętych nowościach, w postaci np. wpisów, teraz właściciel wyszukiwarki przygotował dla lokalnych (i nie tylko) przedsiębiorców opcję umożliwiającą dodanie do wizytówki szczegółowych informacji na temat oferowanych usług.

 

Informacje o usługach w Google Moja Firma

Nowa funkcja udostępniona była już kilka miesięcy temu, lecz jedynie ograniczonej liczbie użytkowników i nie w każdym kraju. Teraz opcja jest widoczna dla każdego posiadacza wizytówki Google Moja Firma – z pewnymi wyjątkami, o których powiemy za chwilę.

Aby dodać informacje na temat usług, należy udać się do panelu zarządzania wizytówką i wybrać odpowiednią zakładkę.

gmf-uslugi

 

Otwiera się kolejne okno, w którym można utworzyć sekcję z usługami oferowanymi przez firmę – na każdą sekcję musi przypadać co najmniej 1 produkt lub usługa.

gmf-uslugi1

 

Ofertę można krótko opisać – do 1000 znaków – oraz podać jej cenę wyrażoną w złotówkach. Wpisane usługi będą wyświetlane w wyszukiwarce wraz z innymi informacjami na temat firmy, takimi jak godziny otwarcia, dane kontaktowe, zdjęcia czy wpisy.

Wracając jednak do ograniczeń nowej funkcji, to warto wspomnieć, że nie jest ona dostępna dla każdego przedsiębiorstwa. Skorzystać z niej mogą jedynie firmy usługowe (między innymi placówki medyczne czy salony piękności) lub restauracje, które mogą w ten sposób przedstawić potencjalnym gościom menu.

Możliwość przedstawienia potencjalnym klientom pełnej oferty – wraz z cenami – już na etapie wyszukiwania, stanowić może doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi i może przeważyć o wyborze właśnie tej konkretnej firmy.

 

2 odpowiedzi

  1. Kolejna całkiem pozytywna zmiana – a ostatnim czasem było ich już kilka. Udostępniona opcja z pewnością zostanie skrzętnie zagospodarowana przez osoby zajmujące się SEO, w końcu otrzymują dodatkową opcję dotarcia z przekazem do odbiorcy. Szczególnie, że takie rozwiązanie z pewnością przyciągnie uwagę.

  2. Ostatnio dość często zajmuje się wizytówkami GMF i zauważyłem po sobie ze bardzo często korzystam z mapy do wyszukania najbliższych miejsc. Fryzjer, Sklep, Kawiarnie 🙂 – wiec na pewno jest to dużym priorytetem w dzisiejszych czasach aby firma była widziana w łatwy i przejrzysty sposób, a do tego ilość użytkowników korzystając z Mobile. Na pewno sami znacie takie przypadki albo osoby które na szybko aby coś znaleźć szukały firm po Google Map.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *