Wizytówka Google Moja Firma – wyświetlana w wyszukiwarce oraz w Mapach Google – to darmowe narzędzie oferowane przez właściciela wyszukiwarki, które pozwana zaistnieć mniejszym oraz większym biznesom w sieci. Wizytówka ta jest również przydatna dla osób, które chcą dowiedzieć się więcej o danej firmie – poznać godziny otwarcia, zobaczyć zdjęcia czy uzyskać dokładne wskazówki dojazdu.
Na naszej stronie cały czas informujemy o nowościach, jakie pojawiają się w wizytówkach Google Moja Firma – nie inaczej jest w tym przypadku. Tym razem narzędzie zostało rozbudowane o wyszukiwarkę, która pozwala przeszukiwać pod kątem słów kluczowych recenzje pozostawione przez klientów firmy oraz pozostałych użytkowników wyszukiwarki.
Przeszukiwanie opinii w wizytówkach Google Moja Firma
Wizytówki standardowo zawierają najbardziej istotne informacje o firmie, takie jak:
- godziny otwarcia,
- zdjęcia,
- adres,
- odnośnik do strony internetowej,
- pytania i odpowiedzi.
Są to zwykle wystarczające dane dla osób, które potrzebują skorzystać z oferty danego biznesu. Wizytówki zawierają też sekcje z opiniami, gdzie dotychczasowi klienci mogą opisać swoje doświadczenia z tą firmą. Stanową one doskonałe uzupełnienie wcześniej wymienionych informacji, gdyż opisywać mogą np. poziom obsługi, jakość produktów, ceny i tym podobne.
W przypadku popularnych miejsc, liczba recenzji może być naprawdę duża, co sprawia, że przeglądanie ich wszystkich może być kłopotliwe – szczególnie jeśli chcemy poznać opinie np. na temat oferowanych produktów lub usług.
Z pomocą w takich przypadkach przychodzi nowość w Wizytówkach Google Moja Firma – wyszukiwarka w opiniach. Dostęp do niej możliwy jest póki co jedynie z poziomu mobilnej wersji aplikacji Mapy. Wystarczy wpisać nazwę firmy lub odszukać ją na mapie, a następnie przejść do sekcji „Opinie”.
Wpisując hasło wyświetlane są opinie zamieszczone przez innych użytkowników, w których dane słowo się pojawia. Dzięki temu przekonać się można np. o tym, czy kawiarnia serwuje dobre przekąski i co na ich temat mają do powiedzenia osoby, które wcześniej odwiedziły to miejsce.
Choć to niewielka nowość, to z pewnością będzie ona przydatna dla wielu osób, które chcą dowiedzieć się więcej o firmie, z usług której chcą skorzystać.
Bardzo fajna funkcja i działa!
Warto uzupełnić tą wizytówkę i dbać o to aby pojawiały się tam ciągle nowe opinie, pozwoli to na wzrost popularności naszego biznesu. Wygeneruje również dodatkowy ruch. Świetnie, że o tym wspomniałeś, bo bez wątpienia przyda się ta wiedza, bardzo przydatny wpis jak zawsze zresztą 🙂 Czekam na więcej takich informacji, pozdrawiam.
Uważamy, że wizytówka Google to narzędzie, z którego należy korzystać, jeśli posiada się lokalny biznes – stale śledzimy nowości pojawiające się w tej usłudze i będziemy informować o kolejnych jak tylko się pojawią 🙂