(00:06) Grzegorz: W jakim wypadku według Ciebie, warto połączyć kilka sklepów internetowych w Multistore, czyli w ten jeden panel?
(00:12) Maciej: Ok. To wyobraźmy sobie dwa przypadki. Po pierwsze jest firma, która ma wiele sklepów internetowych, ale te sklepy, w sensie oddziały znajdują się w różnych miejscach w Polsce. Ich logistyka odbywa się w każdym z tych oddziałów. W tym momencie łączenie tego w Multistore nie ma sensu, bo on jest po to aby sklepy spiąć i scentralizować w jednym.
Ale w przypadku jeżeli mamy firmę, która po prostu ma jedną siedzibę i ona otwiera kolejne sklepy, bo sprzedaje coraz więcej asortymentu, chce wyjść na nowe rynki w formie sklepów internetowych, w tym momencie warto spiąć te sklepy w formie Multistora. Po to żeby obsługa tych sklepów nie musiała się logować co chwilę do innego panelu, obsługiwać tych zamówień, bo idzie się pogubić – to jest pierwsza rzecz.
Po drugie, jak wspominałem, dzięki temu mamy gwarancję poprawnych stanów magazynowych, cen i opisów. Po prostu wszystko co jest w sklepie „matka” zgadza się w sklepach „dzieci” jeden do jeden. W tym momencie to wszystko spływa do systemu ERP i dzięki temu oszczędzamy czas, bo Ci ludzie nie muszą się logować do wielu sklepów, a jednocześnie jesteśmy w stanie wysłać więcej paczek. Czyli tak: oszczędziliśmy czas, pieniądze, wysłaliśmy więcej paczek tego samego dnia = zarobiliśmy więcej. Mamy realne korzyści na zautomatyzowaniu procesów logistycznych w sklepie jeżeli chodzi o obsługę zamówień i zarządzanie asortymentem w obrębie wielu sklepów. To są właśnie zalety Multistora.