Pora dodawania postów ma bardzo duże znacznie jeśli chodzi o budowanie tzw. „zasięgów”, a więc ilości osób, do których docierają nasze treści. Aby dowiedzieć się jak prowadzić fanpage w możliwie najlepszy sposób należy skorzystać z dostępnych statystyk. Znajdziemy tam informacje o tym, jak funkcjonuje nasza grupa odbiorcza.
Przypadek sklepu z akcesoriami dziecięcymi
W tym przypadku grupą odbiorczą są w dużej mierze młode mamy. Ze statystyk wynika, że wchodzą one na Facebook-a po godzinie 20 lub 21. Wtedy dzieci już śpią, a one mają czas, który wykorzystują m.in. do przeglądania portalu. W celu zwiększenia widoczności publikowanych treści, wpisy na facebooka powinny być publikowane właśnie o tej porze.
Koncentracja na grupie odbiorczej
Warto wziąć pod uwagę to, że pora przebywania użytkowników Facebook-a ulega zmianom. Jest to spowodowane większym wykorzystaniem telefonów komórkowych. Zazwyczaj to są to godziny od 16 do 18 kiedy wracają z pracy lub przed 8 kiedy do tej pracy jadą.