(00:06) Grzegorz: Powiedz Mikołaj, czy monitoring Internetu jest w stanie pomóc mi w budowaniu relacji z potencjalnymi Klientami mojego sklepu internetowego?
(00:15) Mikołaj: Pewnie! Wcześniej mówiłem, że Klienci niekoniecznie chętnie zostawiają bezpośredni feedback, ale zostawiają ten feedback w mediach społecznościowych. To jest jeden z elementów. Jeśli Klient napisze coś na temat sklepu internetowego, my tam się pojawimy, podziękujemy mu za zakup lub za opinię. To możemy mieć pewność, że on do nas wróci. Po prostu, bo poczuje się dopieszczony. To jest jedna strona. Druga strona jest taka, że z potencjalnymi Klientami też możemy rozmawiać, bo oni szukają (co prawda w ograniczonym do mediów społecznościowych terenie) jakiegoś rozwiązania. No i jeżeli mamy to rozwiązanie, no to załatwione. Po oni go potrzebują, nie chcą go szukać, nie chcą „łazić” po stronach, oni po prostu pytają „tu i teraz” czy ktoś może im polecić „coś”. Jeżeli my to rozwiązanie mamy i jeżeli im je polecimy to oni pójdą i kupią, bo potrzebują jasnego, klarownego przekazu co, gdzie kupić.