Dlaczego warto promować i sprzedawać na Facebooku?
Facebook to obecnie jedna z najbardziej popularnych platform social media na świecie. Globalnie korzysta z niego dziennie ponad 1,59 miliarda ludzi! Użytkownicy tworzą sieci społeczności, wymieniają się opiniami, historiami… Jest to więc serwis o niekwestionowanym potencjale reklamowym. Zerknij na artykuł i dowiedz się, dlaczego warto promować i sprzedawać na Facebooku! Dotrzyj do grup, które nie […]
3 wskazówki, jak zacząć budować angażujący content na Facebooku
Stajesz na głowie w wirtualnej przestrzeni, aby przestawić produkt lub usługę możliwie jak najlepiej? Tworzysz posty, udostępniasz zdjęcia, ale… Nie otrzymujesz reakcji ze strony użytkowników? Zmień to! Dowiedz się, jak budować angażujący content na Facebooku, który zachęci Twoich odbiorców i potencjalnych Klientów do podjęcia akcji. Poniżej przedstawiamy 3 wskazówki, jak zacząć ten proces. 1. Zasięg […]
Zmiana wyglądu reklam mobilnych na Facebooku
W maju tego roku odbyła się konferencja F8 firmy Facebook – coroczne wydarzenie, prezentujące nadchodzące nowości w portalu społecznościowym. Jedną z największych zapowiedzianych zmian był niemalże całkowity redesign aplikacji Facebooka – zarówno w wersji desktopowej (oglądanej na komputerach osobistych) jak i w aplikacji mobilnej. Choć odświeżone wersje Facebooka jeszcze nie są widoczne dla każdego, to […]
Jak edytować już opublikowane wpisy w mediach społecznościowych?
W social media liczy się szybkość reakcji – zarówno w przypadku odpowiedzi na zapytania lub komentarze fanów, jak i w przypadku publikacji treści, które w danym momencie są najbardziej popularne. Pośpiech jednak sprawia, że wrzucane w mediach społecznościowych treści zawierać mogą drobne, acz irytujące, błędy i niedopatrzenia. Czasem zapomnimy dodać do postu zdjęcia, odnośnika do […]
Szybki podgląd postów i inne zmiany na fanpage’ach
Jedna funkcja z pewnością przypadnie do gustu administratorom stron na Facebooku, z kolei druga – niekoniecznie. Portal społecznościowy co chwilę wprowadza szereg zmian i poprawek lub nowych funkcji. Co tym razem przygotowali programiści Facebooka? Podgląd postu przed publikacją Będąc administratorem fanpage’a lub osobą zawodowo zajmującą się social mediami, niezwykle ważne jest nie tylko wymyślenie […]
Jak prowadzić fanpage na Facebooku w kilku językach?
Decydując się na rozszerzenie działalności swojej firmy na zagraniczne rynki, należy dostosować do nich nie tylko swoje usługi czy produkty, ale również komunikację marketingową. Reklamy, treści na stronie, wpisy w mediach społecznościowych – wszystko to należy przetłumaczyć na ojczysty język naszego zagranicznego klienta lub przynajmniej na język angielski. O ile tworzenie treści promocyjnych w reklamach […]
Narzędzie od YouTube, umożliwiające automatyczne tworzenie 6-sekundowych reklam
Serwis YouTube umożliwia reklamodawcom promowanie swoich usług lub produktów w formie krótkich filmów wyświetlanych na początku, w środku, lub na końcu klipu. Część z tych reklam widzowie mogą pominąć po upłynięciu kilku sekund, jednak wyjątkiem są tak zwane reklamy w przerywniku (“bumper ads”) – trwające 6 sekund filmy, które oglądający musi zobaczyć w całości. Pozornie […]
Jak zmienić nazwę swojego fanpage’a?
Istnieje kilka powodów, dla których konieczna może być zmiana nazwy fanpage’a (lub strony firmowej) na Facebooku. Pierwszy – i być może najważniejszy – to zmiana nazwy firmy. Być może na początku działalności nie było do końca jasne, jak zaprezentujemy się swoim przyszłym klientom i w miarę rozwoju wizja ta się wyklarowała, co pociągnąć może za […]
Zakupy bezpośrednio w aplikacji Instagram już możliwe, ale nie wszędzie…
Firmy chcą coraz bardziej ułatwić klientom dokonywanie zakupów. Już nie tylko coraz częściej oferowane są szybkie metody płatności, ale także zakupy bez konieczności przechodzenia na stronę sklepu internetowego. Na ten ostatni krok zdecydował się właśnie Instagram, oferując możliwość zamawiania wybranych produktów ze zdjęć oraz dokonywania płatności bezpośrednio w swojej aplikacji mobilnej. Jak to działa? […]
Jak wybrać właściwy cel reklamy na Facebooku?
Facebook – z ponad 2 miliardami użytkowników na całym świecie – jest łakomym kąskiem dla wszystkich reklamodawców. Jednak ogrom możliwości, jakie dają opcję promowanie na portalu społecznościowym mogą w niektórych przypadkach przerazić, a w niektórych – narazić na niepotrzebne koszty, związane z niewłaściwą konfigurację reklam. Na początku, warto skupić się na celu, który ma pomóc […]