Jak uniknąć problemów z mailingiem w okresie Świąt?
Niemal połowa polskich konsumentów przegląda i kupuje świąteczne prezenty online – takie dane wynikają z badania przeprowadzonego przez firmę Darkony. Sytuację tę powinny wykorzystać sklepy internetowe, które w tym czasie mogą znacząco zwiększyć swoją sprzedaż. Kluczem do sukcesu jest skuteczne dotarcie z ofertą do klienta. Czy w okresie świątecznym, kiedy wysyłka maili reklamowych jest większa niż zwykle, jest to w ogóle […]
Darmowe narzędzia do weryfikacji bazy mailingowej
Dbanie o poprawność adresów e-mail jest ważne z kilku istotnych powodów. Przede wszystkim błędne adresy znacznie zmniejszają skuteczność działań prowadzonych w ramach strategii e-mail marketingowej – część wiadomości wysłanych do klientów może zwyczajnie do nich nie trafić. Innym problemem są kwestie finansowe – usługi, które wspomagają wysyłkę wiadomości do klientów zazwyczaj stosują metodę rozliczania za każdy […]
Jakie wiadomości e-mail powinien wysyłać sklep internetowy do klientów?
Czy e-mail marketing jest nadal najskuteczniejszą metodą komunikacji z potencjalnymi oraz aktualnymi klientami? Biorąc pod uwagę wyniki badania przeprowadzonego przez GetResponse – ponad połowa ankietowanych pozytywnie ocenia ten sposób komunikacji. Wysokie noty e-mail marketingu wynikają z faktu, że generuje on wysoki poziom zwrotu z inwestycji. Skuteczność tego sposobu komunikacji można zwiększyć jeszcze bardziej, wiedząc, jakie e-maile […]
Skuteczność email marketingu i marketing automation 2017 – raport GetResponse
Czy email marketing to wciąż skuteczne narzędzie dla marketerów i w jaki sposób wykorzystywana jest przez nich automatyzacja mailingu? GetResponse – firma, która dostarcza zaawansowane rozwiązania marketingu internetowego – opracowała raport, który odpowiada na te pytania oraz wskazuje, z których elementów marketing automation marketerzy korzystają najchętniej. Co to jest marketing automation Dzięki niemu firmy […]
Komunikacja e-mail marketingowa zgodna z cyklem życia klienta
Jednym z kluczowych elementów skutecznego e-mail marketingu jest trafianie do odpowiedniego odbiorcy, z odpowiednim komunikatem, w odpowiednim dla niego czasie. Opierając swą komunikację na segmentacji bazy, właściwej selekcji odbiorców wysyłek, automatyzacji oraz personalizacji wiadomości, możesz liczyć na osiąganie jak najlepszych efektów. Najodpowiedniejszym sposobem na uzyskanie wysokich zwrotów z inwestycji jest wdrożenie strategii komunikacji zgodnej z cyklem […]
Jakie jest najlepsze źródło pozyskiwania adresów do listy mailingowej?
Poczta elektroniczna to wciąż bardzo skuteczne narzędzie, używane w komunikacji marketingowej. Nadal jednak padają pytania, jak pozyskiwać nowe adresy e-mail i która metoda powiększania listy mailingowej jest obecnie najbardziej efektywna? Odpowiedź na te pytania przynosi badanie wykonane przez firmę Ascend2, która zapytała ponad 200 respondentów (marketingowców) o to, jakie jest najlepsze źródło pozyskiwania adresów do listy mailingowej […]
Jak powiększyć listę mailingową za pomocą Facebooka?
Portal Facebook, wraz ze swoją bazą niemal dwóch miliardów użytkowników, to dla wielu marek kluczowe narzędzie do osiągania założonych celów marketingowych. Ta platforma społecznościowa daje firmom nie tylko możliwość zaistnienia w sieci, ale także budowania relacji z użytkownikami czy pozyskiwania nowych klientów. A generowanie leadów, poprzez sukcesywne rozbudowywanie bazy adresów e-mail potencjalnych klientów, to czynnik, który […]
Jakich błędów nie popełniać w mailingu?
Mimo, iż przygotowanie kampanii email marketingowej to z zasady prosta sprawa, to źle przygotowany mailing może popsuć całość wysyłki. Wiadomości zawierające błędy zarówno techniczne, jak i merytoryczne, mogą nie przynieść oczekiwanych efektów lub nawet przysporzyć marketerowi niemałych problemów. Najlepszym sposobem, aby z tego wybrnąć, jest unikanie tych pomyłek, które obniżają konwersję. W tym artykule dowiesz […]
Obrazki w wiadomościach e-mail – o czym warto pamiętać?
Czy obrazki w wiadomościach e-mail są dobrym pomysłem? Odpowiedź jest tylko jedna – zdecydowanie tak! Szablony newsletterów uzupełnione o zdjęcia i grafiki przyciągają uwagę i sprawiają, że odbiorcy chętniej czytają wiadomości znajdujące się w ich skrzynkach e-mailowych. Jak jednak zbalansować ilość obrazków w newsletterze, tak aby zwiększyły one jego efektywność, zamiast ją zmniejszyć? O czym warto pamiętać podczas dodawania zdjęć i grafik […]
Jak zwiększyć wskaźnik otwarć wiadomości e-mail?
Jak sprawić, by klienci czytali przesyłane przez firmy wiadomości? Przy wysokiej obecnie konkurencji ważne jest, by wiedzieć jak zwiększyć wskaźnik otwarć wiadomości e-mail, ponieważ nie wszystkie komunikaty wysłane do klientów są przez nich czytane. To smutna prawda, jednak faktem jest, że przejrzenie wszystkich wiadomości to niezwykle czasochłonne zajęcie i użytkownicy „filtrują” e-maile na ważne i mniej ważne […]