Jak sprawdzić zachowania klientów w sklepie na Shopify i mądrze wykorzystać tę wiedzę?
Chcesz założyć sklep online? Nie wiesz, jak się za to zabrać? Która platforma e-commerce będzie najlepszym wyborem? Podpowiadamy, jak założyć sklep internetowy i jak nim zarządzać. Jak działa Shopify? Jest wiele platform, które pozwalają na założenie sklepu online. Działają podobnie, jednak dla osób, które nie mają w tym doświadczenia, zdecydowanie najlepszym wyborem jest Shopify. Dlaczego? […]
Profesjonalny e-commerce a wysyłka za granicę — co trzeba wiedzieć?
Dynamiczny rozwój branży e-commerce otwiera przed przedsiębiorcami coraz szersze możliwości rozwoju i skalowania biznesu. Jeśli prowadzisz swój sklep internetowy lub korzystasz z platformy sprzedażowej i zamierzasz wysyłać paczki do Anglii, zapoznaj się z aktualnymi regulacjami prawnymi. Przedstawiamy najważniejsze informacje odnośnie przesyłek handlowych do Wielkiej Brytanii. Wysyłka towarów do Wielkiej Brytanii a obowiązki przedsiębiorcy Właściciele firm, […]
Sprzedawaj więcej z pomocą Allegro Ads
Allegro jest liderem sprzedaży elektronicznej w Polsce. Serwis uchodzi również za jedną z 10 największych platform e-commerce na świecie oraz zajmuje miejsce na liście 100 największych witryn internetowych. Miesięcznie odwiedzany jest przez ok. 21 mln użytkowników, czyli ponad 75% wszystkich polskich internautów! Oznacza to, że prowadząc sprzedaż na Allegro, możesz dotrzeć ze swoim asortymentem […]
Gdzie sprzedawać w internecie? Sklep online w serwisie ogłoszeniowym, grupy na FB, co jeszcze?
Wiele osób na pewnym etapie życia zaczyna myśleć o swoim biznesie. Założenie sklepu internetowego jest proste i nie wiąże się z wieloma kosztami. Ale nie tylko sklep jest miejscem, gdzie możesz handlować przedmiotami. Gdzie jeszcze możesz sprzedawać swoje rzeczy?
Poznaj 4 wskazówki jak osiągnąć sukces w e-commerce
E-commerce rośnie w siłę, nie tylko ze względu na sytuację związaną z pandemią, która poniekąd zmusza wielu przedsiębiorców do tego, aby przenieść swój biznes, chociaż po części, do sieci. Jesteś jednym z nich? A może od lat śledzisz newsy w digital marketingu? Niezależnie od Twoich motywacji, ten tekst będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę! Poznaj […]
Idealny smartfon to…? 4 cechy dobrego smartfona
Miejsce spotkań, komunikacji, rozrywki, a nawet pracy – taki właśnie jest dobry smartfon. Czy wiesz, na co zwrócić uwagę kupując smartfona? Przeczytaj i sprawdź! Android czy iOS? Wielkość ekranu Smartfony i ilość pamięci operacyjnej Aparat w smartfonie to nie tylko rozdzielczość matrycy Ewolucja zwyczajnego telefonu komórkowego w nowoczesny i super kompatybilny smartfon to coś, czego […]
Gdzie kupić używany sprzęt komputerowy?
Zamiast wydawać kilka (lub nawet kilkadziesiąt) tysięcy złotych na nowy sprzęt komputerowy prosto z salonu, można postawić na elektronikę używaną. Taki sposób doceniają nie tylko ci, którzy lubią oszczędzać, ale także osoby, które często wymieniają sprzęt. Gdzie szybko, tanio i bezpiecznie kupić używaną elektronikę, np. monitory poleasingowe? Sprawdźmy.
Wskazówki dotyczące pozycjonowania sklepu internetowego
Prowadząc sklep internetowy zależy nam oczywiście na jak największej sprzedaży. Oprócz płatnego „wsparcia” w postaci reklam, warto skupić się na aspektach darmowych, takich jak odpowiednia optymalizacja całej strony e-sklepu oraz jego zawartości pod kątem wyszukiwarek internetowych. Oto kilka podstawowych wskazówek, które pozwolą na lepsze pozycjonowanie sklepów internetowych. Mapa strony Całą strukturę sklepu internetowego (ale […]
Jak RODO wpłynęło na branżę e-commerce w Europie?
Ponad rok temu – dokładnie 25 maja 2018 – w życie weszły unijne przepisy RODO, dotyczące ochrony danych osobowych. Ogrom zmian i widmo sporych kar czekających na przedsiębiorców, którzy nie zastosują się do europejskich przepisów przerażał wszystkich. Snuto wizje mniejszej skuteczności reklam (z uwagi na ograniczone możliwości profilowania klientów) czy masowe wypisywanie się z newsletterów. […]
Sugerowane odpowiedzi na pytania w wizytówkach Google Moja Firma
Obecność firmy w różnych miejscach w sieci to nie tylko dodatek – to wręcz obowiązek. Tak jak dawniej każde szanujące się przedsiębiorstwo dysponowało stroną internetową, gdzie znaleźć można było wszystkie najważniejsze informacje (produkty, usługi, dane adresowe i kontaktowe), tak teraz liczy się również dobrze prowadzony profil na kanałach społecznościowych czy obecność bezpośrednio w wyszukiwarce Google, […]