Szukasz profesjonalnej agencji PR-owej? Poszukaj jej w bazie firm!
Stworzenie i zabezpieczenie odpowiedniego wizerunku marki to wymagające zadanie. Nie bez przyczyny bardzo często powierza się je zewnętrznym ekspertom. Znalezienie wyspecjalizowanej agencji PR nie musi być trudne. Z pomocą przychodzi baza firm. Rynek agencji PR w 2022 roku Z biegiem czasu prowadzenie biznesu staje się coraz bardziej wymagające. Trudna sytuacja gospodarcza i polityczna […]
Jak pisać artykuły internetowe pod SEO?
Jak napisać dobry artykuł internetowy? Jak buduje się tekst zgodny z zasadami SEO? Taki, który dobrze się pozycjonuje? Pytania te nieodłącznie towarzyszą wszystkim początkującym copywriterom. Odpowiedzi na nie znajdziemy w tym artykule. Omówimy tutaj więc poszczególne elementy składowe danego tekstu i ich funkcje, a co za tym idzie – jak uzyskać wysoką pozycję w wynikach […]
Wyszukiwarka Google z linkami do kluczowych momentów w filmach na YouTube
Wyszukiwarka Google po wpisaniu hasła nie wyświetla już tylko odnośników do stron, gdzie znaleźć można odpowiedź na zapytanie. Od dłuższego już czasu użytkownicy mogą spotkać się z tak zwanym „fragmentem z odpowiedzią” (lub featured snippets), czyli wycinkiem tekstu z witryny, który wyświetlany jest już na ekranie wyników wyszukiwania. Podobne rozwiązanie będzie wkrótce wykorzystane także w przypadku […]
Jak znajdować darmowe zdjęcia i grafiki do wykorzystania na stronie?
Posiadając swoją stronę internetową lub blog, staramy się zapełnić te miejsca jak najlepszymi treściami. Często same teksty to zdecydowanie za mało, gdyż ściana literek niekoniecznie przykuwa uwagę odwiedzającego. Należy więc postarać się o uatrakcyjnienie wpisów ciekawymi zdjęciami lub grafikami. Skąd je brać? Żartobliwie można odpowiedzieć, że każdy z nas ma dostęp do wyszukiwarki Google, a […]
Zmiana wyglądu reklam mobilnych na Facebooku
W maju tego roku odbyła się konferencja F8 firmy Facebook – coroczne wydarzenie, prezentujące nadchodzące nowości w portalu społecznościowym. Jedną z największych zapowiedzianych zmian był niemalże całkowity redesign aplikacji Facebooka – zarówno w wersji desktopowej (oglądanej na komputerach osobistych) jak i w aplikacji mobilnej. Choć odświeżone wersje Facebooka jeszcze nie są widoczne dla każdego, to […]
Jak edytować już opublikowane wpisy w mediach społecznościowych?
W social media liczy się szybkość reakcji – zarówno w przypadku odpowiedzi na zapytania lub komentarze fanów, jak i w przypadku publikacji treści, które w danym momencie są najbardziej popularne. Pośpiech jednak sprawia, że wrzucane w mediach społecznościowych treści zawierać mogą drobne, acz irytujące, błędy i niedopatrzenia. Czasem zapomnimy dodać do postu zdjęcia, odnośnika do […]
Szybki podgląd postów i inne zmiany na fanpage’ach
Jedna funkcja z pewnością przypadnie do gustu administratorom stron na Facebooku, z kolei druga – niekoniecznie. Portal społecznościowy co chwilę wprowadza szereg zmian i poprawek lub nowych funkcji. Co tym razem przygotowali programiści Facebooka? Podgląd postu przed publikacją Będąc administratorem fanpage’a lub osobą zawodowo zajmującą się social mediami, niezwykle ważne jest nie tylko wymyślenie […]
Optymalizacja zdjęć i grafik na stronach – najważniejsze rady
Sieć jest przepełniona stronami, na których zwykle znajdują się setki stron tekstu. W dzisiejszych czasach coraz mniej osób ma czas lub ochotę na czytanie – o wiele lepiej sprawdzają się treści wizualne, takie jak wideo czy obrazy – jak dobrze wiadomo, obraz wyraża więcej niż tysiąc słów. Stwierdzenie to dodatkowo potwierdzać może popularność stron gromadzących […]
Sugerowane odpowiedzi na pytania w wizytówkach Google Moja Firma
Obecność firmy w różnych miejscach w sieci to nie tylko dodatek – to wręcz obowiązek. Tak jak dawniej każde szanujące się przedsiębiorstwo dysponowało stroną internetową, gdzie znaleźć można było wszystkie najważniejsze informacje (produkty, usługi, dane adresowe i kontaktowe), tak teraz liczy się również dobrze prowadzony profil na kanałach społecznościowych czy obecność bezpośrednio w wyszukiwarce Google, […]
Narzędzie od YouTube, umożliwiające automatyczne tworzenie 6-sekundowych reklam
Serwis YouTube umożliwia reklamodawcom promowanie swoich usług lub produktów w formie krótkich filmów wyświetlanych na początku, w środku, lub na końcu klipu. Część z tych reklam widzowie mogą pominąć po upłynięciu kilku sekund, jednak wyjątkiem są tak zwane reklamy w przerywniku (“bumper ads”) – trwające 6 sekund filmy, które oglądający musi zobaczyć w całości. Pozornie […]